پیش بینی قیمت طلا هفته اول مرداد ۱۴۰۳

قیمت-طلا-پیش-بینی-اول-مرداد

آرامش بازار در هفته گذشته نیز ادامه داشت. همانطور که نوشتیم طلا نوسان خاصی نداشت و در همان محدوده خود به آرامی نوسانات کم دامنه‌ای را در ادامه هفته آخر تیر ۱۴۰۳ ادامه داد. اکنون نیز دوباره به سمت کف کانال در حرکت است. در حدود نود روز گذشته قیمت بار‌ها به این حمایت رسیده است. در این برخورد‌ها تنها یکبار موفق به نفوذی ناپایدار به زیر این ناحیه شده که پس از آن نیز بلافاصله افزایش ۵ درصدی قیمت در سه روز را شاهد بوده‌ایم. ریزش قیمت به زیر عدد ۳۳۰۰۰۰۰ تومان باتوجه به شرایط کلان اقتصادی احتمال بسیار کمی دارد.

از طرف دیگر باتوجه به روش‌های رگرسیونی، اصلاح زمانی نیز تقریبا به اواخر خود نزدیک می‌شود. باتوجه به نمودار زیر و نواحی مهم قیمتی دو سناریو برای قیمت طلا در هفته آینده در پیش است:

  • قیمت در همین حوالی و نواحی به نوسان ادامه دهد. فراموش نکنید که هربار نزدیک شدن قیمت طلای آبشده ۱۸ عیار به حمایت ۳۳۰۰۰۰۰ تومان پس از بررسی کندل‌ها می‌تواند یک فرصت خرید باشد.
  • باتوجه به اصلاح زمانی طولانی قیمت در این نایحه امکان افزایش قیمت هر هفته بیش از هفته قبل می‌گردد. پیش بینی می‌شود که درصورت افزایش قیمتدر این هفته، قیمت بتواند خود را به سقف ۳۵۰۰۰۰۰ تومانی برساند. اینکه پس از برخورد با این ناحیه مقاومت چه واکنشی در پیش است باید باتوجه به نوع کندل‌های برخورد مشخص گردد.
اشتراک گذاری نوشته
پست‌های مشابه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه