پیش بینی قیمت طلا هفته دوم مرداد ۱۴۰۳

قیمت-طلا-پیش-بینی-هفته-دوم-مرداد-1403

قیمت طلای آبشده در هفته گذشته نیز از شکستن حمایت ۳۳۰۰۰۰۰ تومان باز ماند. همانطور که گفتیم از نظر شرایط کلی اقتصاد این قیمت بسیار ناپایدار است و هر گونه نزدیک شدن به آن یک فرصت خرید عالی چه برای نوسانگیری و چه به قصد سرمایه گذاری در طلای آبشده خواهد بود. در روز اول مرداد ماه ۱۴۰۳ قیمت طلای آبشده برای هفتمین بار به این حمایت برخورد نمود و از شکستن آن بازماند. همانطور که عرض شد بسیاری از بازیگران بزرگ قیمت ۳۳۰۰۰۰۰ را یک فرصت عالی می‌دانند. سرمایه‌های بزرگ به محض رسیدن قیمت به این محدوده خرید خود را آغاز می‌نمایند که این موضوع یکی از مهمترین دلایل رشد قیمت در این محدوده است.

از طرف دیگر اما اوضاع از نظر اقتصادی و سیاسی نیز درحال سروسامان گرفتن است. رئیس جمهور در پایان این هفته رسما کار خود را آغاز می‌نماید. همچنین از طرف دیگر آتش جنگ در نوار غزه و لبنان گسترش بیشتری یافته‌است. قطعا در روز‌های آتی این موضوع و گمانه زنی‌ها در مورد تیم سیاست خارجی دولت جدید نقش مهمی در پیش بینی قیمت طلا داشته باشند. درحال حاضر و باتوجه به تحلیل تکنیکال آینده قیمت طلای آبشهد بدین شکل پیش بینی می‌گردد:

اکنون احتمالا برای مدت طولانی یکی از آخرین فرصت‌ها برای خرید طلا در قیمت زیر ۳۵۰۰۰۰۰ تومان است. همانطور که هفته گذشته نوشتیم، اینکه حرکت قیمت طلای آبشده در این هفته به ۳۵۰۰۰۰۰ می‌رسد یا هفته آینده، قابل پیش بینی نیست. آنچه از نمودار و شرایط بنیادی بازار مشخص است، دوره طلای آبشده ۱۸ عیار در این قیمت‌ها به پایان رسیده‌است.

شما همواره می‌توانید از طریق پلتفرم معاملات آنلاین طلا پرنیان به خرید و فروش آنلاین طلای آبشده بپردازید.

اشتراک گذاری نوشته
پست‌های مشابه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه