پیش بینی قیمت طلا هفته سوم مرداد ۱۴۰۳

قیمت-طلا-پیش-بینی-هفته-سوم-مرداد-1403

هفته گذشته با عجیبترین اتفاق ممکن به پایان رسید. با برگزاری مراسم آغاز بکار رئیس جمهور جدید همه چیز عادی پیش می‌رفت. ناگهان یک انفجار در شمال تهران تردید و ابهام را به صفحه بازی بازار‌ها بازگرداند. ترور اسماعیل هنیه در تهران و ترور یکی از فرماندهان حزب الله لبنان بطور تقریبا همزمان می‌تواند شرایط را به نقطه بدون بازگشت ببرد. همانطور که می‌دانید در اینگونه شرایط تمایل به سرمایه گذاری در طلای آبشده بشدت افزایش می‌یابد. مسائلی مانند جنگ، بحران‌های ریستی، اقتصادی یا سیاسی تاثیر مستقیمی بر رشد قیمت جهانی طلا دارند. اکنون نیز ممکن است در شرف یکی از عمیقترین بحران‌های زمان خود باشیم. برای پیش بینی دقیقتر از قیمت طلا باید منتظر بود و دید سیاستمداران در آینده چه برنامه‌ای خواهند داشت.

قیمت طلای ابشده در هفته گذشته حتی قبل از ترور نیز حرکت خود را آغاز کرده بود. همانطور که گفتیم قیمت ۳۳۰۰۰۰۰ بسیار کم و ناپایدار بود. عزیزانی که پیشنهاد ما را مبنی بر خرید طلا در نزدیکی حمایت ۳۳۰۰۰۰۰ پذیرفتند، اکنون سود حدود ۱۰ درصدی در کمتر از یکهفته بدست آورده‌اند. بااینحال اگر شما از این خرید جا مانده‌اید نگران نباشید. مهمترین فاکتور در خرید و فروش طلا، دانستن هدف سرمایه گذاریست. اگر به دنبال نوسانگیری از بازار طلا هستید پیشنهاد می‌کنیم اکنون دیگر اقدام به خرید بیشتر نکنید.

بله، ممکن است قیمت از این محدوده هم فراتررود. بااینحال اکنون به یک محدوده مقاومت برخورد نموده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم سود خود را سیو نمایید. ممکن است بازار با سرعت زیادی به عقب بازگردد و شما نتوانید به موقع از آن خارج شوید. البته موضوع فروش و خرید به موقع و در قیمت مورد نظر شما یکی از مهمترین خدمات پلتفرم معاملات آنلاین طلا پرنیان است.

پیش بینی سناریو‌های پیش روی قیمت طلای آبشده ۱۸ عیار با تحلیل تکنیکال

  • احتمال ادامه روند صعودی قیمت طلا در هفته آیند وجود دارد. بااینحال باید وضعیت کندل‌ها در برخورد با ناحیه مقاومت ۳۶۲۰۰۰۰ تومان چگونه است. بااینحال حدس می‌زنیم قیمت نتواند به این سرعت این مقاومت را با قطعیت بشکند. احتمالا هرگونه نفوذ به آن موقتی باشد. به همین سبب است که ما توصیه می‌کنیم در این مقطع دست به خرید طلا به قصد نوسانگیری نزنید.
  • در صورت کاهش قیمت، اولین حمایت همان محدوده ۳۵۰۰۰۰۰ تومان برای هر گرم طلای آبشده است. پس از برخوردبا این ناحیه و قبل از اتخاذ هرتصمیمی برای خرید یا فروش، حتما کندل‌های تاییدیه را بررسی نمایید.

اشتراک گذاری نوشته
پست‌های مشابه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه