پیش بینی قیمت طلای آبشده هفته آخر تیر ۱۴۰۳

قیمت-طلا-پیش-بینی-آخر-تیر

بلاخره در تیرماه پرحادثه تکلیف ریاست جمهوری کشور برای چهار سال آینده مشخص شد. در انتخابات هفته گذشته آقای پزشکیان موفق شد در انتخابات پیروز شود. او باید در مرداد ۱۴۰۳ دولت خود را به مجلس معرفی نماید. طیف گسترده‌ای از اقتصاددانان لیبرال تا طرفداران نظریات کینز و افرادی با عقاید نزدیک به سوسیالیسم در حلقه نزدیکان او هستند. این عقاید بوضوح تناقضات مدیریتی زیادی با یکدیگر دارند. برای پیش بینی قیمت طلا باید صبور باشیم تا ببینیم فرمان اقتصادی دولت در اختیار کدام دسته قرار خواهد گرفت.

قیمت طلا نیز در هفته گذشته مطابق با سناریو قوی ما نزولی بود. قیمت طلای آبشده در هفته سوم تیر ۱۴۰۳ از کانال صعودی خود خارج شد. ما در پیش بینی هفته گذشته قیمت سقوط قیمت تا محدوده ۳۳۴۰۰۰۰ تومان مطرح نموده بودیم. امیدواریم شما فرصت فروش در بالای کانال و خرید در کف را از دست نداده باشید. بااینحال اگر هنوز موفق به خرید طلای آبشده نشده‌اید نگران نباشید. در ادامه به پیش بینی قیمت طلا در هفته چهارم تیر ۱۴۰۳ را با توجه به تحلیل تکنیکال توجه فرمایید. این روز‌ها خرید طلا یک فرصت طلاییست!

پیش بینی قیمت طلا با تحلیل تکنیکال برای هفته آخر تیر ۱۴۰۳

همانطور که ملاحظه می‌نمایید طلا از کانال صعودی خود خارج شده است. این کانال با توجه به انتشار پیش بینی‌ها یک سود ۶ درصدی در سه روز و یک سود ۷ درصدی در حدود دوهفته برای همراهان عزیز ایجاد نمود. در هفته گذشته نیز احتمال خروج قیمت طلای آبشده از آن را مطرح نمودیم که امیدواریم این هشدار توانسته باشد جلو کاهش سود شما عزیزان را بگیرد. اکنون قیمت وارد یک محدوده رنج شده است. قیمت برای مدتی در کانال ۳۳۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ نوسان خواهد نمود. اکنون نیز در کف کانال قرار دارد. در روز‌های پایانی تیر ۱۴۰۳ دو سناریو پیش روی قیمت طلاست:

  • احتمال ریزش قیمت طلای آبشده به مقادیر کمتر از ۳۳۰۰۰۰۰ تومان و تثبیت قیمت زیر این حمایت در شرایط فعلی بسیار ضعیف است. در ریزشی‌ترین شرایط احتمالا قیمت بین سقف و کف کانال برای ادامه هفته در نوسان باشد.
  • در صورت رشد، قیمت هر گرم طلای آبشده ممکن‌است بتواند خود را به سقف کانال برساند. در اینصورت باید کندل‌ها را در مقاومت ۳۵۰۰۰۰۰ تومان بررسی نمود.

همچنان تاکید می‌کنیم که اگر به دنبال سرمایه گذاری در طلای آبشده با دید پس انداز و بلند مدت هستید، خرید طلا بطور منظم و بدون توجه به قیمت قطعا بهترین استراتژی برای شما خواهد بود. اگر به دنبال نوسانگیری هستید نیز قبل از هر تصمیمی حتما کندل‌های تاییدیه را بررسی کنید.

اشتراک گذاری نوشته
پست‌های مشابه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه