پشی بینی قیمت طلا هفته چهارم مرداد ۱۴۰۳

هفته-چهارم-مرداد-1403

هفته سوم مرداد که با سورئال ترین حالت ممکن آغاز شده‌بود، بدون هیچ مشکل مضاعفی به پایان رسید. مطابق آنچه مشخص بود با انتشار خبر ترور بازار برافروخته شد. اما پس از گذشت چند روز بازار به حالت عادی خود درآمد. شنبه هفته گذشته قیمت طلا حتی برای لحظاتی از ناحیه مقاومتی ۳۶۵۰۰۰۰ تومان نیز خارج شد. بااینحال همانطور که در هفته گذشته عرض کردیم این بالازدن‌ دوامی نداشت و قیمت دوباره به سطر سابق خود بازگشت. ما در پشی‌بینی هفته گذشته به عزیزان پیشنهاد داده بودیم که طلای آبشده خود را در قیمت ۳۶۰۰۰۰۰ تومان بفروشند.

البته همانطور که قبلا نیز عرض کردیم، مخاطب این پیشنهادات و پیش بینی قیمت طلا بطور هفتگی و روزانه نوسانگیران هستند. اگر قصد سرمایه گذاری در طلای آبشده دارید، توصیه می‌کنیم بصورت ماهانه بخشی از درآمد خود را به طلا تبدیل نمایید. در این هنگام نیز نباید به این تغییرات موقت طلا توجه نمایید. بااینحال درنظر داشتته باشید که درحال حاضر هرگونه بازگشت قیمت طلا به مبالق زیر ۳۵۰۰۰۰۰ تومان فرصت خرید خواهد بود.

لطفا به نمودار قیمت طلا در تصویر بالا توجه بفرمایید. قیمت درحال حاضر موفق شده‌است سطح ۳۵۰۰۰۰۰ را بگذراند. از طرف دیگر نیز نتوانسته است در هفته گذشته مقاومت ۳۶۵۰۰۰۰ تومان را پشت سر بگذارد. برای هفته آینده پیش بینی می‌کنیم که قیمت در همین کانال محدود نوسان خود را ادامه دهد. ماجرا‌های مربوط به رای اعتماد وزرا و انتصاب‌های دولت جدید در این آرامش موثر خواهدن بود. البته جهان سرشار از اتفاقات ناگهانیست که ممکن است تاصثیراتا شگرفی بر قیمت طلا داشته باشند واز حوزه دانش و علم ما خارج هستند.

توصیه ما برای همراهان پلتفرم معاملات آنلاین طلای پرنیان برای هفته آتی، انتظار برای لحظاتیست که قیمت به ۳۵۰۰۰۰۰ تومان نزدیک می‌گردد.

اشتراک گذاری نوشته
پست‌های مشابه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه